לקבלת הצעת מחיר





    כתבו לנו בוואטסאפ

    רונן קנדל  האיש מאחורי מידיום-גלאס

    בחדר התצוגה שבחולון תפגשו יצירות שונות ויחודיות כמו זכוכיות נשפכות של כיורים יפיפיים ,פסלים מיוחדים  וגם שילובים של זכוכיות עם חומרים אחרים כמו עץ וברזל, לוחות הנצחה מיוחדים עם נורה ועם תמונה של הנפטר  הנצחות ודיוקנים בעבודת יד ברישום ובחריטה , מצבות מיוחדות ומושקעות  לילדים ולוחות זיכרון לעוברים ועוד יצירות אומנות מושקעות ומגווונות …אנו גם עובדים בשוטף עם משרד הביטחון ומשרד ראש הממשלה וגופים ציבוריים רבים .

    הכל התחיל בסוף שנות השמונים כשהתחלתי לעבוד במקלט קטן בבית הורי ברמת גן ,בכלל ההתחלה היתה  עם ויטראזים והלחמות ומשם צמחתי והתפתחתי  וכיום מרבית פועלי הוא בתחום התזות החול צריבה על זכוכית ,חריטה לעומק ופיסול בחומר.

    היום אני עובד עם מיטב האדריכלים מהשורה הראשונה, קבלנים  מעצבי פנים והמון לקוחות פרטיים שמגיעים אלי לסטודיו ומקבלים יחס חם  ,אישי ושרות אדיב !

    גם בבתי כנסת רבים בארץ ובעולם, מוצגים הרבה מיצירותי בו אני דואג להכניס מוטיבים יהודיים,בהדבקות ,בשכבות, בחריתה עמוקה  ובצבעים ססגוניים ,שכל מטרתי היא  לפאר ולהדר חלונות מעקות לעזרת נשים,ארונות קודש לוחות הנצחה ותורמים , תמונות ותקרות מזכוכית אומנותית.

     

    סגירת תפריט