לקבלת הצעת מחיר





    כתבו לנו בוואטסאפ

    חריטה על זכוכית
    מצבה סנהדרין בחריטה וצבע
    שלט מיוחד בחריטה
    שלט לבית בחריטה על זכוכית עבה
    שילוט בחריטה בהתזת חול
    לב מזכוכית עם חריטה וצבע
    ברכת הלבנה בחריטה על זכוכית
    שלט לקליניקה בחריטה על זכוכית
    לוח הנצחה עם חריטה וצבע שחור
    שלט לבית כנסת בחריטה על זכוכית
    שילוט לבית כנסת בחריטה וצבע
    מגן הוקרה בחריטה עמוקה

    חריטה על זכוכית וחריטה בכלל היא פעולה עתיקה במיוחד שמלווה אותנו מזה אלפי שנים. מאז ועד היום היא עברה לא מעט תהפוכות ושינויים וכיום היא מתבססת על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות ההופכות את פעולה החריטה עצמה למדויקת הרבה יותר וגם מסוגננת ויפה. חריטה על זכוכית היא עיצובית ואמנותית לכל דבר ואפשר להתאים אותה נקודתית אל הלקוח, המקבל את אותו אלמנט שעליו היא מופיעה. השילוב הנכון שבין פעולת החריטה המתקדמת לבין חומר הגלם עצמו, הזכוכית, יוצרים יחדיו אפקט בלתי רגיל, הבא לידי ביטוי בעבודה ויכול להשפיע משמעותית על המרחב הקיים, בין אם מדובר בחלקו הפנימי של המבנה, שבו משלבים את עבודת החריטה ובין אם בחלקו החיצוני.

    מהי חריטה על זכוכית?

    הזכוכית, כחומר גלם, נחשבת מבוקשת, תודות למראה הנוצץ שלה וגם השקיפות שהיא מציעה. עבודת החריטה על הזכוכית נעשית כיום בכמה שיטות, כאשר זו המובילה היא באמצעות התזה  ממוקדת , אקדח שיורה חול באמצעות קומפרסור  והאחראית ליצירת אותו כיתוב או אלמנט מסוים, שבו מעוניינים. עבודה זו מצריכה שימוש במערכות חדשניות ומתקדמות מאד של חריטה, כמו גם התמקצעות בתחום, ולו כדי ליהנות מתוצאה מרשימה ויפה, בהתאם לכל הדרישות והצרכים.

    אילו אפשרויות שונות של חריטה על זכוכית מוצעות כיום?

    עבודות חריטה על זכוכית משתלבות נהדר במקומות רבים ומכניסות אתן הרבה מאד סטייל וגם עניין. עבודות אלו, שנעשות באמצעות טכניקה של התזת חול  הן מגוונות ואפשר למצוא אותן בתצורות שונות. למשל, חריטה על מראה. את המראות נמצא בבתים ובמרחבים נוספים והן לוקחות חלק בולט מאד מעיצוב הבית. הן מביאות מראה ייחודי ויכולות להגיע בהתאמה אישית, בדיוק כפי שרוצים. מעבר לכך, זכוכית עם חריטה יכולה לשמש כאלמנט של סימון דרך או הכוונה בתוך מתחם כלשהו או מבנה מסוים ולא רק לצרכי קישוט וגם כהקדשה והנצחה. חריטה על זכוכית יכולה לבוא לידי ביטוי גם כאשר היא נעשית על אלמנטים קטנים יותר, כמו כוסות ובקבוקים.

    כאן מדובר במתנה שהיא יותר אישית ופחות בפתרון שמותאם למבנים גדולים. יצירת תעודות הוקרה וגם מגנים עם חריטה גם היא שירות ייחודי של המתמחים בחריטה על זכוכית. את היצירות הללו אפשר להציב גם בחוץ, תודות לרמת עמידותה הגבוהה של הזכוכית ויכולה להתמודד בהצלחה עם תנאי מזג אוויר לא פשוטים, כולל גשמים חזקים, רוחות, חום וקור קיצוני.

    מה חשוב לבדוק לפני שפונים לחברה המתמחה בעבודות של חריטה על זכוכית?

    אם אתם מעוניינים לשלב עבודות של חריטה על זכוכית במבנה שאותו אתם מתכננים או בונים, או אולי זקוקים לעבודות שכאלו לצרכים אחרים, חשוב שתפנו אל המומחים. אל חברות המתמחות בעבודות של חריטה בלייזר על זכוכית. שימוש במכונות חדשניות ומתקדמות, כמו גם עבודה שהיא מדויקת, אסתטית וגם חזקה ועמידה הם קריטיים לקבלת תוצר גבוהה, ואת כל זה אפשר להשיג רק אם פונים לכתובת הנכונה. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בכיתוב עדין, למשל, או יצירת אלמנטים מיוחדים וגם עדינים.

    לצד פרמטרים אלה, חשוב גם לתת דגש לעניין הסטייל כאמור, לחלק היצירתי יותר שבעבודה. מבט על תיק העבודות ויצירותיו הקודמות של אותו מקום יעזור להבין את הקו העיצובי הקיים ואת מידת היצירתיות שלוקחת חלק בכל עבודה. נקודה זו היא המפתח ליצירה מושלמת ויש לתת לה דגש כבר בעת החיפוש אחר הכתובת המתאימה לביצוע העבודה. מחירים הוגנים גם הם נקודה שיש לקחת בחשבון, מחירים הנקבעים בהתאם לשיקולים אישיים, איכות וסוג חומר הגלם וגם מידת מורכבותה של אותה עבודה.

    למי כדאי לפנות לביצוע עבודות חריטה על זכוכית?

    כפי שציינו מעלה, פנייה לחברה המתמחה בתחום זה תאפשר לכם, המחפשים שירותי חריטה על זכוכית, ליהנות מיופייה של היצירה עצמה, כמו גם מאיכות גבוהה ועמידות רבה.ב"מדיום גלאס" יש מבחר רחב של עבודות זכוכית מסוגים שונים, הכוללות, בהתאם להזמנה, גם חריטה. עבודות אלו ניתנות לשילוב במקומות רבים והן תורמות לנראות ומביאות אתן סטייל נהדר. חריטה על זכוכיות , על שלטים לבתי כנסת, על תקרות ועל לוחות הנצחה , כל אלה ועוד נמצאים ברשימת האלמנטים המוצעים על ידי החברה, כאלה הפונים ללקוחות בסדרי גודל שונים. לפרטים נוספים אודות שירותי ומוצרי החברה, אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 1-801-710-468. נשמח לעמוד לרשותכם. 

     

     

    סגירת תפריט