לקבלת הצעת מחיר





    כתבו לנו בוואטסאפ

    צריבה על זכוכית בהתזת חול
    הקדשה לבית כנסת בצריבה
    שלט לזכר החורבן בצריבה על זכוכית
    צריבה על זכוכיות לבית כנסת
    מצבה לאמא בצריבה על זכוכית
    שלטים למשרד בצריבה על זכוכית
    שלט למשרד עורך דין בצריבה על זכוכית
    שעון בצריבה על זכוכית
    ברכת אשר יצר בצריבה על זכוכית
    מודים דרבנן בצריבה על זכוכית לבית כנסת
    שלט כניסה לבית בצריבה על זכוכית
    קידוש לבנה בצריבה על זכוכית

    הזכוכית, כחומר גלם, מביאה אתה לא מעט סטייל. היא נוצצת וגם שקופה, שתי תכונות המשוות לה מראה נהדר. יחד עם זאת, כדי לקחת אותה עוד כמה צעדים קדימה וליצור ממנה אלמנט דקורטיבי של ממש, אפשר לשלב בה פעולות של חריטה וגם של צריבה, ההופכות אותה למיוחדת במינה ולתוצר שהוא בהתאמה מלאה. צריבה על זכוכית מנצלת את יתרונותיה הרבים של הזכוכית, כחומר גלם, ומאפשרת ליצור אלמנט לצרכי נוי, אותו תוכלו לשלב בכל מקום, בין אם בתוך המבנה ובין אם מחוצה לו.

    מהי צריבה על זכוכית וכיצד מבצעים אותה?

    שירותי צריבה על זכוכית נפוצים מאד כיום והם לוקחים חלק בפרויקטים מסוגים שונים. צריבה על זכוכית יכולה להתאים לבתי כנסת, כקישוטים ואלמנטים דקורטיביים לחלל וגם על לוחות גדולים לצורך הקדשה, למשל. עבודות אלו מתבססות על רמת גימור גבוהה מאד והן מנצלות את המאפיינים הייחודיים של הזכוכית. את היותה שקופה, נוצצת וגם "גמישה" מבחינת אפשרויות העבודה איתה. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את היותה שבירה, מה שמצריך עבודה מיוחדת ובעיקר מדויקת ועדינה. הצריבה נעשית בטכניקה של התזת חול אומנותית שמשמשת לדקורציה בבתי כנסת, לתחום השילוט  והמצבות

    אילו סוגים של עבודות צריבה על זכוכית אפשר למצוא כיום?

    במסגרת שירותי צריבה על זכוכית, אפשר למצוא כיום מבחר רחב מאד של אפשרויות, הניתנות לשילוב הן בחלקו הפנימי של המבנה והן בחוץ. אפשרויות אלו מתבססות על שימוש בטכנולוגיה חדשנית של צריבה על זכוכית, המובילה תוצרים מדויקים ועדינים. לוחות זכוכית לבתי כנסת, אלמנטים דקורטיביים , לוחות הנצחה וליצירת מראה מסוגנן עם הרבה מאד סטייל, ברכות, תודות לתורמים, חלונות ועוד, הן רק חלק מהאפשרויות הנהדרות הללו והן מוצעות במחירים הוגנים ומשתלמים.

    אם אתם מעוניינים להזמין צריבה על זכוכית, מדיום גלאס היא הכתובת הנכונה. עבודות הצריבה הללו ניתנות לשילוב במקומות רבים והן משדרגות את העיצוב הקיים. צריבה על לוחות מזכוכית, על שלטים לבית ולמשרד על חלונות מזכוכית ועל אלמנטים נוספים העשויים זכוכית, כל אלה ועוד נמצאים ברשימת הפתרונות המוצעים ללקוחותיה השונים של החברה. לפרטים נוספים אודות שירותי ומוצרי החברה, אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 1-801-710-468. נשמח לעמוד לרשותכם. 

     

     

    סגירת תפריט